Preocupaţi în mod constant de calitatea şi evoluţia relaţiei cu pacienţii care beneficiază de serviciile unităţii noastre sanitare, am conceput acest chestionar în scopul de a aduna cât mai multe informaţii care să ne permită o evaluare cât mai obiectivă a gradului de satisfacţie a pacienţilor noştri.

Chestionarul de satisfactie al pacientului internat este înmânat în format letric, fiecărui pacient/aparținător de către asistenta de tură cu o zi înaintea externării pentru a fi completat, iar după completare va fi depus în cutia special amenajată la nivelul fiecărui compartiment.

În cazul în care pacientul nu dorește să completeze formularul, este rugat ca acesta să-l introducă necompletat în cutia pentru colectarea chestionarelor. Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim şi confidenţial.

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi! La nivelul Spitalului Orășenesc Panciu se transmit chestionarele și prin sistemul SMS feedback tuturor pacienților internați ( pe număr de telefon comunicat în foaia de observație).

Chestionar satisfactie pacienti

Sari la conținut